120kr fattigare på 20 sekunder!

Efter att jag hade varit ute och gått en liten runda med Lisa (trevligt, trevligt :D ) så fick jag ett sms av numret 72552 där det stod "This is a billing conformation for 40.00sek for Content ordered on23/12/2008. Thanks for your order! BS Mobile, Helpline: 0770-930031". Jag fick tre stycken sånna sms på typ 20 sekunder och när jag kollade på mitt saldo efteråt så hade jag 7kr kvar! WTF!? Jag blev fan förbannad eftersom jag inte har beställt något! Jag stack hem googlade en massa på nummret, ringde tele 2 och frågade vad jag skulle göra för att få tillbax mina pengar. Ja det kunde inte göra något förrän 24 timmar efter...jag fick damnp! Började googla på de jävla företaget som har skickat och enligt mina undersökningar är det ett okänt företag som snor pengar från folks saldo och sen går det inte att spåra var pengarna har tagit vägen! Lysande! Jag behövde verkligen det här! Den perfekta julklappen! Jävla nötter! ...Jag får se om jag lyckas klaga tillbax mina pengar imorron när det har gått 24 timmar. Om dom inte vill ge mig mina pengar så hotar jag dom med att jultomten inte kommer komma med klappar till dom för att de inte har varit snälla! God jul på er alla! Jag är förbannad!

Kommentarer
Postat av: Insaniac

Eyy brushan, storma in med bombbälte och säg "Allah är stor" så får du lite extra cash än de 120 kronorna:-P



Men shit, det har aldrig hänt mig att jag blivit lurad på cash över sms, men hade jag åkt ut på det så hade jag blivit rätt så mordisk:-S

2008-12-24 @ 01:52:50
Postat av: Fredriksson

fan råkade ut för det där också så nyligt som idag! blev av med 320kr förbannad

2009-04-13 @ 13:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0