2008 sammanfattning

Jag ska sammanfatta året 2008. Jag plockade nyss upp min gamla skolkalender och kollade igenom om jag gjorde något speciellt det första halvåret av 2008. Jag kom fram till att det bara var massa plugg och träningar, som vanligt då. Här är iallafall några saker som jag gjorde.

1. Åkte till Sthlm med klassen! (Skit skojj, lärde känna de flesta mycket bättre)
2. Jag va på min första stad-up comedy show. (Det komiska va att vissa va så sjukt dåliga, jag hade varit bättre än de flesta om jag hade ställt upp)
3. Sommarjobb (Jag fick jobba på ArbetsCentrum, alla Klippans största idioter  "jobbar" där)
4. Jag har tränat en massa det här året (i Hbg, i Malmö, i Örkelljunga och för en Japan som är en av världens bästa)
5. Pluggat (Jag får huvudverk när jag kollar igenom kalendern, skit mycket plugg ju!)
6. Det var i slutet på 2007 jag började med Graphic Design, men under 2008 har jag gjort stora framsteg.
7. Tre bilolyckor skedde, jag kände personerna i två av dom. I ena fallet dog en gammal klasskamrat och i ena skadades några kompisar allvarligt :S....

2008 har varit ett medelbra år, ett normalt år. Det har hänt både bra och dåliga saker, vilket är normalt. Men trots detta har jag haft skit kul, för det mesta iallafall. Jag har oxå upplevt stunder som jag aldrig kommer att glömma, vilket jag ska tacka min vänner för! Tack allihopa för detta "halvbra året" och hoppas att det nya blir bättre!

Hoppas ni får det skit kul ikväll! Men ta det lugnt med spriten och raketerna, hahah! Just kidding! Bli fulla som faan och stoppa in en raket i röven och tänd fyr på den sen. Sen super man ännu mer tills man inte känner att man har ont i röven! Haha! Eller inte....Be safe my friends! :)

Eftersom jag har haft dåligt med tid de senaste dagarna så har jag inte hunnit göra min traditionella "Happy New Year" Design. Men va gör man när man har dåligt med tid? Jo, man använder förra årets och byttar ut åttan mot en nia! HAHA! Jag lyckades igen! Gott nytt år på er alla!






Kommentarer
Postat av: Insaniac

Jag digga designen:-P

2009-01-03 @ 01:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0