Era idéer! : Charlie the Unicorn!

Ni va ju inte så jävla duktiga på att ge mig idéer om vad jag kunde skriva om! Det kom inte in så många heller! Typ 3! HAHA! Men Erikas förslag var ändå bäst! "Du kan ju alltid skriva en rad om Charlie the Unicorn!". Efter att ha varit inne på hennes blogg och läst om Charlie the unicorn så la jag en kommentar där jag såga videon lite. Jag sa typ att jag nyss hade slängt bort 3 minuter av mitt liv på något helt meningslöst! Om ni känner att ni har gott om tid som ni kan slänga lite hur som helst så kolla in Charlie the unicorn videon! Totalt jävla meningslös och de jävla rösterna ger en huvudvärk! Sen ska vi inte snacka om själva storyn i filmen eftersom den är sjukt jävla dålig och meningslös.

Jag förvånar mig inte om folk tycker att den är rolig eftersom den är så sjukt dålig att den blir rolig på något konstigt sätt. Man skrattar inte för att det är roligt utan det är mer som om man skrattar åt en skit tråkig stand-up komiker! Man skrattar inte åt hans skämt utan åt hur kass han är!

Här ni den i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Koch

"Jag förvånar mig inte om folk tycker att den är rolig eftersom den är så sjukt dålig att den blir rolig på något konstigt sätt. Man skrattar inte för att det är roligt utan det är mer som om man skrattar åt en skit tråkig stand-up komiker! Man skrattar inte åt hans skämt utan åt hur kass han är!"



Ja, det är väl så det är XD

2008-12-19 @ 17:29:07
URL: http://www.internum.se
Postat av: Kajsa

Jag tänker inte ens kommentera den filmen.

2008-12-19 @ 18:55:25
URL: http://kajsasusanne.devote.se
Postat av: erika

det där va fan hårda ord och inga visor! hahah

2008-12-20 @ 15:16:36
Postat av: jonte

jag såg inte den. dina ord räcker.

2008-12-21 @ 21:24:19
URL: http://jonteey.blogspot.com
Postat av: Hanna

Knarkat! : D

2008-12-22 @ 10:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0