Fuck Dolly!

Jävla skit! Jag har ju fått jävligt mycket gjort idag! När jag kom hem efter skolan så startade jag datorn, satt där ca en timme sen satte jag msn på (inte vid dator), släkte skärmen, stängde av högtalarna och bestämde mig för att läsa. Vi har ungefär fyra böcker som vi måste läsa ut innan nästa termin börjar. Snacka om no-life! I alla fall. Jag skulle läsa Hey Dolly som vi har fått på Litteraturen och det gick ju jävligt bra...Klockan var typ 17.00 när jag började läsa. Två kapitel, fyra sidor, och tre timmar senare vaknade jag. Jag hade somnat typ efter en halvtimme, slängtboken på golvet och sovit i ungefär 3 timmar! Va i helvete! Jag som skulle vara duktig för en gångs skull och faktiskt läsa ut den jävla skit boken. Jag fick ju knappt ångest när jag vakna. Nu sitter jag här, helt nyvaken, med huvudverk, håret står åt alla håll och pigg som en jävla duracell-kanin. Så jag kommer  antagligen vara uppe hela jävla natten nu eftersom jag redan har sovit ihjäl mig!

Nu ska jag se den nya Bond filmen! ..Betyg om den kommer sen!

C yaa!

Kommentarer
Postat av: lisa

typiskt dig xD

2008-12-04 @ 21:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0