Hatar dolt nummer!

Jag hatar dolt nummer. Jag svarar typ aldrig när folk ringer med dolt nummer, främst för att jag hatar att snacka med folk som jag inte känner. I förrigår så ringde någon mig typ kl 00.50 och jag pallade inte svara eftersom jag hatar dolt nummer. Jag sket i det helt enkelt. Efter ca 20 minuter ringer det igen och då tänkte jag att min farbror som är nu i tyskland ringde, kanske därför numret inte syntes. Så jag svara, men precis när jag svara så lägger den jävlen på. Jag blev lite smått irriterad och sen fortsatte jag att kolla på en sjukt dålig film.

Igår ringde det igen, den här gången vid fyra tiden. Jag svara och tänkte skälla ut idioten som ringde, men ändå svara jag normalt...I telefonen hördes en typiskt tillgjord tjejröst. Det lät väldigt fake...men samtidigt lät det väldigt trovärdig eftersom tjejen snacka som en riktig fjortis...vem vet hon kanske bara va i målbrottet. Här har ni samtalet mellan mig och "fjortisen".

Kurre: Hej!?
Fjortisen: Hej! (lät väldigt glad och pipig)
K: Vem är du?
F: Skit i det...Hur e det?
K: Bra..Men vem är du?
F: Kajsa...
K: Vilken Kajsa?
F: Nilsson?? (Kommer inte riktigt ihåg om det va Nilsson)
K: Jaha?? Känner jag dig?
F: Nej..men ska du till B-hof ikväll?
K: Nej...
F: Varför inte då?
K: Jag ska på en annan fest...
F: Jaha...Hej då!
K: Hej då....Sär!

Jag fattade ingenting....Jag hade ingen jävla aning om vem det va som ringde. Jag känner fan ingen jävla Kajsa Nilsson!? Jag kunde inte göra mer än bara skratta åt det! Jag har frågat ut de flesta av mina vänner och mitt största problem är att flera av mina kompisar har blivit uppringda av någon med dolt nummer. Flera stycken som inte ens känner varandra, så det måste vara några jävla rastlösa idioter som sitter och ringer upp folk bara för att de ska få sig ett gott skratt. Men tro mig jag skrattade åt det lika mycket som ni. Tack så  mycket! Jävla as!

Om fler är intresserade av att ringa mig med dolt nummer så varsågod, här har ni till och med mitt nummer: 08-7020090...
Ring mig! Bli inte förvånade om jag låter som Hasse Aro, det är bara min telefonröst! Jävla avskum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0