Hjärndöd!

Jag har som sagt vänt på dygnet, rejält! Det leder till att jag blir helt hjärndöd på dagarna.Jag pallar knappt göra något, jag har inte tränat, jag har inte svarat på frågorna till svartbältesgraderingen och jag har inte börjat läsa min historia bok på 400 sidor. Jag har inte heller pallat skriva här på bloggen, förlåt! Jag känner att jag måste ta mig i kragen nu och vara lite aktiv.

Idag har jag faktiskt börjat läsa "Introduktion till BUDO", det är en bok som jag måste läsa för att kunna svara på några frågor till mitt svarta bälte. Boken är skriven av en Japan och sedan har en annan japan som inte kan svenska översatt den till svenska. Lyckat! Boken är fullkomligt omöjlig att förstå, ordföljden är helt cp, och det går fan inte att förstå vad författaren vill ha sagt med sina meningslösa meningar. Det leder till att man får sitta och tolka hela skiten och gissa sig fram till vad han kan ha menat. Det är inte speciellt kul. Jag har svarat på 3 frågor! Wiho! Nu är det bara 4 kvar... Det är svårare än vad man tror. Även om de hade skrivit frågan tex. så här  "En egenskap av Budo är kultur - vad menar Nakabayashi Sensei med det? Du hittar svaret på sidan 16." så hade det inte blivit ett dugg lättare. Eftersom det tar minst en timme att tolka sidan 16 och fatta överhuvudtaget vad där står. Nej! Fyfan till svenska men japansk ordföljd, jag hade hellre läst den här boken skriven i Rinkebysvenska....men då hade den säkert handlat om Kebab eller självmordsbombare, nej jag skojjar! Fattarduva!? Men helt ärligt, den här boken i Rinkebysvenska hade varit en fet jävla komedi, tänk er sjäva vad där skulle stå. Här har ni några exempel:

"Ner nogon sllå dig, du kalla på dina kosiner o sllå den jeevlla idioteen."
"Ring alldrig polisen, llös de själv...med våld"
"En kebab kniv kan okså döda"
" Ye..respekt brushan.. Ska vi sno en cykel?"

Ja, den boken hade varit fett mycket roligare! Men jag vet i alla fall hur jag ska somna i tid ikväll. Jag läser bara två sidor ur min bok, den borde döpas om till "Hur man somnar på två sidor". Den här skit boken borde säljas på Apoteket till de som har sömnproblem, jag är nog den första försökskaninen och jag lovar att den funkar.


ZzzzZzzzZzz.....

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vill du vara jättesöt och kanske låna ut den till mig? Jag har för feta sömnproblem.

2008-12-25 @ 22:08:58
URL: http://kajsasusanne.devote.se
Postat av: Anonym

böla

2008-12-26 @ 02:18:39
Postat av: Insaniac

LMFAO, du är the funniest shit on earth min bror!

2008-12-26 @ 21:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0