"Honestly I'm exhausted"

Fyfaan va jag är trött just nu! Är så jävla trött på allt, träningen, skolan, verkligen allt! Jag vill bara lägga mig och sova i en vecka eller något...kanske skita i att vakna helt. Jag har fan aldrig hatat skolan så mycket som jag gör nu! Jag har prov imorron, redovisning på onsdag och inlämning på torsdag! Egentligen skulle jag ha prov idag oxå men jag slapp det för att jag va på mönstring. Skolan är ju fan sämst på att planera. Om det blir så här nästa termin så ska jag fan se till att hela vår klass strejkar från skolan. Man har ju inget liv när man har inlämningar och prov varje dag. Sen förväntar de sig att det ska bli bra oxå! Jo jävligt!

Har sån fet jävla ångest eftersom jag vet att jag måste får bra betyg på båda inlämningarna för att ha chans till högre betyg. Men så som det känns nu så är det inte värt det! Ahh jag pallar inte ..har fan ingen energi kvar. Jag vill bara lägga mig ner och sova, jag har fan bara sovit 3 timmar inatt. Ångest....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0