IKEA, JYSK OCH VÄLA!

Idag va jag på IKEA eftersom jag behöver ett större klädskåp, ett nytt databord och en ny datastol! Egentligen hade jag ingen ork att följa med men man var ju så illa tvungen till det. Jag hatar verkligen IKEAS planering eftersom man får gå zik-zak igenom hela jävla butiken för att komma till deras jävla lager! Det tog en jävla evighet att ta sig dit, plus att folk gick så jävla sakta framför en så att jag höll på att få mina "psykiskt instabila" utbrott! För att göra saken ännu bättre, så hitta vi inget som vi ville köpa där. Så jävla meningslöst. Sen åkte vi till Jysk. Ännu mer huvudverk. Men som tur va vi där bara i 5 minuter.

Sen blev det Väla! Det kändes som att vara inne i ett flyktingläger. Det fanns folk överallt! Jag såg nog halva vår skola där under den halvtimmen jag va där. Jag klarade fan inte av mer! Jag gick in i folk hela tiden, jävla fikusar som kolla snett på mig sen. Sen störde jag mig på massa idioter som blockerade vägarna och gick i 2km/h. Ville bara göra som fotbollsmålvakterna när de sprakar ut bollen, men istället ville jag sparka på dom. Jag var verkligen, skit trött, utsvulten, varm, nästan svettig, irriterad och väldigt nära på att flippa ut! Vi stack ut sen och på vägen hem stannade vi på pizzeria Roma i Åstorp och käka. Pizzorna var fan lika stora som vår parabol. Jag orkade knappt käka upp skiten, blev typ mätt efter 3/4 delar.

Nu sitter jag hemma, trött och rastlös. Funderar på att dra och träna lite, svartbältes graderingen närmar ju sig! Men jag får se om jag orkar!

C yaa!

Kommentarer
Postat av: Insaniac

jag svär man, det finns inget tråkigare att gå inne på Jysk och Ikea

2008-12-22 @ 20:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0