JULLOV!

Äntligen! Fy fan va gott det ska bli att slippa skolan! Helt jävla fucking underbart! Dagen började med matte.. Det säger ju det mesta! Men jag sket i att jobba, gjorde inte ett ända tal! Jag känner mig väldigt nöjd med min insats, men helt ärligt vem fan pallar räkna matte direkt på morgonen den sista dagen innan lovet!? Inte jag i alla fall!

Sen blev det håla, då stack man till matsalen för att käka gröt! Vanligtvis brukar dom ha pålägg till mackorna, då brukar det vara ost och skinka! Men idag fanns inte min favorit, osten då! Hela dagen blev förstörd! Nej fyfan va jag ljuger nu, jag brydde mig inte ett skit om osten egentligen men jag älskar att haka upp mig på meningslösa grejer och tjata om det i flera timmar så att hela klassen får damp på mig! Under tiden vi satt och käka sa jag "Har dom ingen ost!?" minst 236 gånger. Hanna blev så lack att hon tänkte slänga gröt på mig om jag inte höll käften. Riktigt kul. Jävla Miffo!

Efter gröten, utan ost så skulle vi ha avslutningfest med klassen! Folk hade med sig Muffins, kladdkaka, chokladrutor, de hade med allt! Men bara för att jävlas så ställde jag mig upp och sa högt " Finns där ingen ost!?". Vissa hotade mig, andra skratta och Lina lovade att hon skulle köpa en ost till mig i julklapp om jag bara höll käften!

Efter att vi hade krängt kakor och annat sött (Ingen ost), så skulle vi leka "gissa låten". Joel hade bränt en massa blandad musik och så klart vann vår grupp. Vi hade alla sorters musiksmaker i vår grupp. Krille kunde allt som har med pop att göra och de som är lite allmänt bögigt. Jag kunde allt som har med hiphop och R&B att göra. Roger, han kan allt om alla! Sandra, hon kan oxå väldigt mycket om musik och sen Lina, hon kan inte ett skit!

Sen blev det dags för att bytta julklappar! I ettan så köpte jag sån doftspray till toaletterna och i tvåan så köpte jag två kondomer och stoppade in dom i ett DVD fodral, på framsidan så stod det "I Like...".  Jag tänkte bränna nån film som de kunde få med på köpet men jag vågade inte! HAHA! Det här året tänkte jag vara lite seriösare, så jag köpte några polkagrisar. Det bästa var ändå att när Anders tog mitt paket då sa jag " Anders, du tog min" då svarar han med  "Vafan, nu får man nått sånt sjukt igen!... Life is a bitch!". Jag började garva som fan och sa till honom att det inte skulle vara så farligt den här gången! :)

Efter avslutningen så kom jag hem. Jag inledde lovet med att spela några matcher på FIFA mot min lillebror! Han är sämst! Jag vann med 2-0, 3-1, 4-3 och 4-0! Jag ägde honom helt totalt! Han började nästan böla för att han inte fick bollen nån gång. Jag svarade då med att göra ännu ett mål. Till sist gav han upp. Jag är oslagbar, sen att han bara är 9 år gammal det behöver vi inte säga så mycket om!



Här har ni klassens adventljustake!! HAHA! Så jävla bra!

Nu ska jag dricka apelsinjuice.... Cyaa!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hahaha! Kurre planerar att ha sex ikväll hör jag. good luck with that;*

2008-12-19 @ 18:50:06
URL: http://kajsasusanne.devote.se
Postat av: Linaaa

VADÅ KAN INTE ETT SKIT?! jag kunde förfan bob marley.. och.. KATE PERRY!!!..så fuck off biatch.

2008-12-19 @ 20:33:33
Postat av: Anonym

Bullshit att ni vann Kurre, bullshit. ^^

2008-12-20 @ 22:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0