KURRE FOR PRESIDENT!

Idag var det Lucia röstning och eftersom jag är med i elevrådet så fick jag sitta där ett tag och ragga röstare! Jag hade själv ett jävla dilemma med att rösta, eftersom jag känner alla tre första kandidaterna dvs Frida, Johanna och Sandra. Jag röstade till slut men jag vill inte säga på vem...eller jo, det kan jag göra! Jag röstade på...(Trumvirvel?)...Obama! Nej det gjorde jag inte men däremot var det jag som kom upp med idéen om att sätta upp Obama som kandidat och efter att Elin hade skrivit ut bilen så fixade vi det! Så jävla bra! Det värsta är att folk röstade på honom, och för en gångs skull så hoppas jag inte att han vinner för det blir ett helvete att få hit honom.

Här har ni i alla fall Lucia kandidaterna!




Senare på Mentor tiden så hade Maria tagit med sig papperstallrikar med våra namn på. Vi skulle skicka runt dom och man skulle skriva nått positivt om den personen på tallriken. När alla hade skrivit på allas så fick man tillbaks sin tallrik och kollade va klassen hade skrivit om en. Det va en jävla massa positivt om mig på min tallrik, så det är väl bra :D

Så här stod det på min tallrik!

1. KURRE FOR PRESIDENT! (Riktigt najs...sen att nån idiot hade lagt till "...not!" efter skiter vi i)
2. Så otroligt kul människa du är! wieha :) (har ingen aning om vem som skrev det)
3. Får en på bra humör! (Det är väl bra )
4. Bra på att göra ljud! (haha! jaha!?)
5. Skicklig imitatör (visst är jag )
6. Hoppig (hmm...och du som skrev detta måste ha världens sämsta fantasi!)
7. Sillstryparn (Wtf!? Emil skriver alltid så meningslösa grejer)
8. Flummig (Emil igen...)
9. Roligt skratt (Haha..va ska man säga?)
10. Bäst! (Jag vet..kom med nått nytt!)
11. Snäll! (tack!)
12. Snäll! (nån hade dålig fantasi igen!)
13. Humoristisk (No shit!..Take a joke)
14. Across the lines (100% Hanna!)
15. ROLIG! (Står det stort mitt på tallriken med skit tjock penna! Man tackar!)
16. Underhållande! (jag blir glad)
17. Teknisk, Initiativrik (100% Maria, eftersom jag få hjälpa henne med datan varje lektion)
18. CRAZY PERSON! (in a good way) (haha, ja jag håller nog med!)
19. PRATGLAD! (ja jag har mundiaré)

Som ni ser så är jag ganska omtyckt av min klass :) Men jag va fan inte så seriös när jag skrev på se andras tallrikar! På Hannas skrev jag "Liverpool huligan från Ask" och på krilles skrev jag "Alkis!" Haha! Men men. Dom är nog vana med med mina oseriösa kommentarer. Nu ska jag upp och käka lite och sen blir det träning, efter träningen är det tränarmöte.

Sen ska jag bara slappa..sitta hemma och skratta åt syrran som ska på NV-fest! Wihoo! "Nu ska vi sitta och koppla ihop våra miniräknare och räkna tlsm!" haha! Nej nu ska jag inte vara taskig mot NV-eleverna, jag menar....Va skulle världen vara utan mobboffer? Inte lika rolig..Så tack för att ni finns!

...och innan ni börjar slänga era miniräknare på mig kom ihåg att ta ett skämt, för egentligen har jag verkligen ingenting emot idioter!

Take a joke....

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hahah, du är för dum kurre, självklart på det bästa sättet:)

2008-12-07 @ 12:54:38
URL: http://kajsasusanne.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0