Mönstring imorgon!

Imorgon ska jag mönstra! Helvete oxå! Jag måste vakna kl 5 och vi vet ju hur lätt jag har att komma upp på morgonen! Jag brukar fan försova mig när jag ska vakna kl 8 så jag undrar hur jag ska kunna vakna kl 5. Jag får typ programera ca 20 väckarklockor som jag ska placera lite var som helst i rummet.

Jag har lite blandade känslor inför det eftersom jag hade säkert tyckt att det hade varit skoj att göra lumpen men samtidigt vill man inte slänga ett år åt helvetet när man ska plugga vidare. Vi får väl se om jag blir intagen, om jag inte vill bli intagen så ska jag göra så här:

Det första jag ska göra är att skita i att raka mig imorgon så att jag ser ut som Usamas lillebror. När jag väl kommer dit så är det första jag ska säga är "Salam alekum" (Muslimsk hälsning). Sen ska jag säga till psykologen att jag är djupt troende muslim och att jag måste be fem gånger om dagen osv. De kommer tro att jag är värsta Al quaida...och om inte det hjälper så ska jag säga "Allah akbar" (gud är stor på arabiska) hela tiden medan jag gör fystesterna. Till exempel innan varje lyft, eller varje gång jag trampar på konditionscykeln! Jag tror att jag kommer slippa lumpen om jag håller mig vid den planen. Men jag vet inte om jag vågar eller vill göra  göra det. 

Det är nog bästa att sticka dit och vara helt ärlig, sen får vi se hur det går. Blir jag intagen så...so what? Man får ju gratis mat! haha!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

"man får ju gratis mat" HAHAHA! typiskt dig.

2008-12-14 @ 21:41:15
URL: http://kajsasusanne.devote.se
Postat av: Insaniac

Får man gratis mat?:-O Vad menar du med det? Vad fick ni äta:-P

2008-12-15 @ 22:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0