Nästan MVG i Svenska!

Några jävlar har klagat på min svenska här på bloggen och jag kommer fortsätta skriva hur fan jag vill, så om ni inte tål det så sluta läsa och när ni väl är igång så kan ni passa på att dra åt helvete oxå!...och ingen jävla kommentar om att jag stava oxå med X nu. Jag kan skriva grammatiskt korrekt men visst fan är det skönt att bara slappna av ibland och sluta skriva som en jävla kontorsnisse som inte äns kan tänka utan att tänka på vilket som är subjekt och predikat i en jävla mening.

Idag på svenska lektion fick vi tillbaks våra skriftliga nationella. Jag fick MVG på den muntliga delen och idag fick jag VG+ på den skriftliga delen. Det var på fitthåret till ett MVG där också... jag ska citera "Källor anges men inte korrekt". Det räckte för att pajja mitt MVG, men vafan! Det hade nästan varit för bra om en blatte hade fått MVG i Svenska. Sen kan vi gå tillbaks till stycket ovan och jag kan lugnt lägga till ...IN YOUR FACE FUCKERS!!! Så nu är jag nöjd :)

Resten av dagen gick sådär i halvfart. Jag blev så jävla trött i slutet att jag knappt kunde sitta och lyssna på vad läraren sa. Tur att Lina var minst lika trött som jag. Ingen av oss pallade lyssna på massa skit om buddha som hade suttit under ett träd och en kvinna hade kommit fram och tänd en lampa så att han hade blivit upplyst...eller nått i den stilen.  Istället bestämde sig lina för att köra nån slags frågesport där hon skrev ner 10 frågor som jag skulle svara på. Här är några av de bästa frågorna. Obs! Tänk på att jag var jävligt trött, så klaga inte över svaren!

1. Vad är en fabel?
Svar: En Insekt

2. Hur gammal är Berndt?
Svar: 56 (Han var typ 60 nånting så jag hade nog fått MVG om han hade läst det)

3. Vad blir 9*4?
Svar: 36 (Jag tänkte ringa min syrra och fråga om han slå in den i sin NV-räknare men jag klarade den i huvudet)

4. Vad heter jag i mellannamn?
Svar: Matilda! (Rätt enkelt med tanke på att jag har hört den storyn om att du heter Lina Matilda och Matilda heter Matilda Lina och sen snacka du om nån annan Lina eller Matilda som hette Matilda och Lina ....eller vafan! Nu fick jag kortslutning i hjärnan)

5. Hur många halskotor har en giraff?
Svar: Jag skrev först 130! (hahah) Sen insåg jag hur jävla fel det var så jag la till en nolla till...nej jag skoja jag strök ettan.

6. När fyller jag år?
Svar: 31 Februari (Jag hade fan ingen aning! Det är fan pinsamt! Jag har känt Lina sen sexan! Haha! Men men...28 Mars är det iallafall. Nej jag skoja, den 14:e :D

Så...där ser ni vad man gör på en religionslektion!

Jag ska passa på att säga grattis till lina för att hon klarade uppskrivningen (i hopp om att hon ska förlåta mig över hennes födelsedag). Och jag ska passa på att uppfylla en persons önskan nämligen att säga att Lisa är bäst!:D

Godnatt gott folk! Nu ska jag spela fickpingis! Nej jag skoja! ...jag har ju inga byxor på mig!

Take a Joke...

Kommentarer
Postat av: liiina

hahah ah, jag förlåter dock inte dig att du inte kunde min födelsedag din jävel!! jag ska glömma din..

2008-12-03 @ 21:03:45
Postat av: liiiina

hahah ja förlåter inte dig för att du glömde min födelsedag biatch! jag ska fan glömma din med vilje.

2008-12-03 @ 21:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0