Ny Design!

Som ni kanske ser så har jag fixat en ny design till min blogg! Äntligen blev jag av med den där fula "fashion" mallen! Jag måste passa på att tacka Jonte för att han visade mig de här nya designerna och för att han gjorde headern till mig. Så tack Jonte! You are the MAN!

Ni som känner mig vet att jag håller på med design själv men jag är för upptagen med att designa åt folk att jag knappt hinner göra det år mig själv. Haha! Så jävla typiskt. Men nu ska jag inte tjata mer om den nya designen, det är bara att kolla och njuta för er nu. Om ni tycker att den gamla var snyggare så kan jag bytta til.....i helvete heller! Då är det fan nått fel på er om ni tycker så!

Nu ska jag upp och käka, jag är hungrig som en utsvulten afrikan som har hål i öronen som är lika stora som basketkorgar...

Nytt inlägg kommer kankse senare om jag lyckas få ut tummarna ur röven!
Cyaa!

Kommentarer
Postat av: Koch

Ja, det var bra att du fick rätt på det. Då behöver inte jag hjälpa dig senare ;)



Ha det bra!

2008-12-02 @ 20:03:02
URL: http://gospelkorenarise.se
Postat av: ally

den va jättefaajn! :)

2008-12-02 @ 21:13:38
URL: http://aaally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0