Provresultat via mail!

Eftersom vår lärare hade glömt rätta mitt prov så skulle jag får det via mail. Så här lät det:

"Du fick VG på provet. Poängmässigt är du endast ett poäng från MVG. Jag saknade lite struktur på fråga ett och två - men i övrigt väldigt bra. Ge inte upp - du har definitivt fortfarande möjligheter till att få högre på kursen som helhet."

Va i helvete! Det va på fitthåret till ett MVG, inte illa för att ha pluggat 40 min dagen innan provet! Men det är nog så jag jobbar som bäst...i sista minuten. Vi får hoppas att det arbetet jag skrev igår går lika bra som det här, jag lämnade ju in det idag...jag hade inte ens läst igenom det. Jag orkar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0