"Psykiskt instabil"

Idag var det mönstring ja. Jippie...åt helvete med det! Jag fick fan vakna kl 5! Jag hade inga problem med att vakna eftersom jag hade knappt hunnit somna. Jag somnade typ vid 2. Iallafall, efter att jag hade tvingatr mig upp ur sängen gick jag till tågstationen. Svinkallt! Jävla Sverige! Och för att göra det ännu bättre så blir tåg helvete försenat så man får stå och vänta ännu mer i kylan. Man stod där som ett jävla as och frös  ihjäl som en gambian i Antarktis.

När tåget kom skyndade jag mig in och hittde en perfekt plats, jag satt där helt själv och lyssnade på musik. Efter nästa station så hoppar ett ungdomspar upp och var sätter dom sig? Jo, precis brevid mig. Jag blev lite smått irriterad och kollade bort när dom höll på att smeka varandra. Efter ett tag så kände jag hur något började smeka mig på armen. Jag kollade på min arm och då ser man killens hand på tjejens röv (hon satt brevid mig). Han tog henne på röven samtidigt som han smekte mig med sin arm. Jag tänkte bara WTF!? Skaffa er ett rum! Precis när jag tänkte det så börjar dom råhångla, asså inte hångla, hångla utan det var mer som om killen var diabetiker och tjejens saliv var insulin som han söög ut. För helvete! Jävla fikusar som måste sitta precis bredvid med! Klockan va fan 6.15, normalt att hålla på så vid den tiden!

Vid nästa station så hoppade dom av och jag kände nästan för att ställa mig upp och skrika av glädje. Men det blev inte ett dugg bättre för att dom hoppa av. För så fort dom hoppa av så hoppade en "tjej" på. Hon var ca 30, hade cykelhjälm på sig, en brun manchesterjacka, orange halsduk, svarta termobyxor, röda skor och en Netto kasse i handen. Hon såg ut som ett sär, på riktigt! Va tror ni att hon gör!? Jo, sätter sig bredvid mig. Efter ca 5 minuter efter att hon hade satt sig så plockade hon fram en termos från sin Netto kasse. En termos med kaffe! Hon satt och drack kaffe hela vägen in till Hässleholm. Jag kan ju lägga till att hennes mobil ringde några gånger, och hon hade den jävla jobbiga Nokia- ringsignalen och det värsta är att hon hade en Sony-Ericsson mobil! 

När jag väl kom fram till mönstringen såg jag bara en hög fikusar. Alla såg allmänt cp ut! Jag undrar hur det går för Sverige om hela armen ser ut sådär. Jag fick börja med IQ testet och jag fick 7 av 9 där. Medelvärdet bland alla va ungefär 5. Visst är jag smart? haha! Efter IQ-testet fick jag kolla hörsel och syn. Hörseln var 100% bra och synen desamma så länge jag hade linsera i...Sen kollade dom pulsen och blodtrycket,  allt va perfekt där. Senare fick jag göra styrke testet, det gick ut på att lyfta en stång så snabbt och explosivt man kunde. Jag fick 8 av 9 där. Efter styrke testet fick jag gå till sjuksköterskan för att hon skulle kolla fötter, knä och rygg på mig. Jag fick höra att jag var väldigt vältränad och att jag hade fina muskler! Hahah! (Tror nästan att hon va lite kåt i mig :S). Sen var det dags att sticka till psykologen. Än så länge hade jag varit helt ärlig vid testerna men eftersom jag inte ville göra lumpen så fick jag se till att det blev så.

Det första psykologen frågade var om jag ville göra lumpen eller inte. Jag svarade direkt nej och kollade lite konstigt på henne. Hon frågade varför, och då sa jag att jag hellre ville plugga vidare istället för att lägga ut ett år på något som jag aldrig kommer använda. Hon gick igenom mitt IQ-test och mina skolbetyg och sa att jag var väldigt begåvad. Wihoo! Hon kollade oxå igenom mina andra tester som jag hade gjort innan jag stack till henne. Hon kollade på mig och sa "Du är en smart och stark grabb, men du vill inte göra lumpen" Jag höll med henne och sen kollade jag upp i taket lite smått förvirrat. Därefter frågade hon mig var jag kom ifrån. Jag berättade att jag är född i Kosovo men att jag kom hit när jag va 1.5 år gammal. Hon frågade oxå om kriget i Kosovo hade påverkat mig psykist och då lös det en lampa över mitt huvud. Jag påstod att jag ofta blir rädd av krig eftersom jag tänker på massa släktingar som upplevde kriget. Jag sa oxå att jag knappt kunde kolla på krigsfilmer utan att må dåligt och utan att tänka på de som hände i Kosovo. jag kunde inte heller spela krigsspel på datorn utan att det blev samma konsekvenser. Haha, fyfan va jag ljög här! Mitt favorit spel är Call of Duty och jag gillar verkligen filmer som Black Hawk Down och Saving Private Ryan. Iallafall, hon förstod att jag hade det svårt och då sa hon "Ja, då skriver jag att du är psykist instabil när det gäller krig". Jag höll med och fick en bunte papper med mig. Sen var det färdig mönstrat för mig!

Nu är jag svin trött och jag vill bara lägga mig ner o sova! Men nej , det kan jag inte..jag ska sticka och träna snorungarna på karaten snart! Helvete! Hoppas att dom inte är allt för jobbiga idag, men annars kan jag bara få ett jävla utbrott och sen kan jag skylla på att jag är psykiskt instabil!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

jag förväntade mig något lite mer extremt:( haha

2008-12-15 @ 19:32:50
URL: http://kajsasusanne.devote.se
Postat av: Insaniac

Lmfao, första stycket indikerar på att Kurre är gay. Jag förstår hur det känns när man har sån kukjobbig tur på tåget med jobbiga människor. Och sen... ljuger en alban inte i rätten så ljuger de fan i mig när de ska göra mönstringen:-P. Min storebror ska läsa till att bli fullblodig Sergeant och hade skakat huvudet om han sett dig.



Var det inte jag som sa till dig att ljuga hos psykologen för att du skulle slippa lumpen?;-)

2008-12-15 @ 21:24:41
Postat av: pogie

HAHA du är fan bäst :D

2008-12-15 @ 23:34:09
URL: http://betyoucanteatpogie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0