Senil FTW!!

Jag älskar senila människor! Idag fick jag mig ett gott skratt när jag stack ut och hämta posten.  I högen bland alla reklamblad hittade jag ett julkort. Det är rätt senilt att skicka ett Julkort för sent men det blev värre när jag läste på kuvertet. Där stod "God Jul Ros-marie Elg Och Jan Blabla bla" (Jag kommer inte ihåg hans efternamn). ..Jag tänkte först, wtf? detta måste ha kommit fel.

Men sen föll alla bitar på plats! Ros-marie och Jan det va dom två lökarna som vi köpte huset ifrån....för FEM år sen!!!  På julkortet stod det "Önskar Bodel"...hon måste ju vara riktigt senil om hon tror att de fortfarande bor i vårt hus! Förhelvete! Senila människor är mina största mobb-offer. Vår gamla 90 åriga granne skottade snö med en dammsugare! Snacka om att jag skrattade ihjäl mig! Jag borde spelat in det och laddat upp det här! Men men...Senila människor är fucking kul!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0