Sicken jävla lättnad!

Fyfaan va skönt det känns just nu! Jag har nyss gjort färdigt mitt sista skolarbete för den här terminen! Nu är det bara lov som väntar! Jag är knappt glad av ha skiten klar. Jag kännar mig lättnad, precis som man känner sig efter av att ha bajsat efter en rejäl förstoppning! Haha! Egentligen har jag ingen aning om hur det känns, men jag gissar på att trycket släpper efter det!

För er som har saknat mig! Wihho! Nu har jag tid att skriva meningslösa, dumma, roliga blogginlägg igen! Så var på er vakt för det kommer nog något snart. Men just nu är jag för trött för att blogga! Jag ska avsluta kvällen med en härlig film och sen sova! 

Take a joke! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0