Kontaktannons!

De senaste veckorna har jag fått fler läsare och jag har hört från många att min blogg är väldigt rolig att läsa. Det känns riktigt bra och jag blir bara sugen på att skriva mer då. Jag har fått några riktigt flitiga läsare och i detta inlägg ska jag passa på att presentera en av dom!

Amelie "Stolpskottet" Hardö!

En mycket glad tjej som alltid följer efter mig! Hon har nog världens roligaste skratt som jag brukar imitera hyfsat bra. Hon får mig att känna mig som världens roligaste person eftersom hon skrattar typ åt allt jag säger...typ, jag går fram och säger "hej du, din jävel" och hon svarar med ett "hahahahhaha".  Alltid lika snyggt skratt. Fast det slår inte mitt. Iallafall:

Hon är singel..
Hon gillar killar som är rätt långa, vältränade och de ska ha stora grejer i byxan!
(Hon gillar ju mig...men vem fan vill ha henne?)
Amelie är den kåtaste tjejen jag känner! Hon tänker på sex 24-7!
På hennes fritid så brukar hon sitta hemma käka chips och vara allmänt överviktig.
Hon brukar oxå spendera en hel del tid på dass med nån random kille som hon ragga upp för att temporärt tillfredsställa sig själv.
Hon söker efter ännu en KK...så adda henne på [email protected] så kan ni själv snacka med henne!
Hoppas den här kontakt annonsen hjälper henne!
Här har ni henne på bild! Snygg, sexig och singel!



Så ja...Nu har jag gjort så att jag får en läsare mindre! haha! Men ni ska veta att jag gjorde det här för att jag vet att hon kan ta ett skämt! Egentligen är hon väldigt snäll, trevlig och en mycket glad person! Jag får inte glömma säga att hon är en väldigt bra vän som man kan snacka om allt med! Amelie du är cool! :D





Kommentarer
Postat av: amelie

hahahhahaha, jag dör!!!

2008-12-11 @ 22:00:16
Postat av: Insaniac

Jag har svarat på kontaktannonsen till Kurre. Jag svär, han och jag har planer för Amelie;-) hahaha

2008-12-12 @ 19:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0