f'(x)=2x³+10x+320

Den här dagen va en sån dag som va dömd till att gå åt helvete men av någon anledning blev den bra ändå!

Jag börjar ju 8.20 idag, och de tre senaste onsdagarna har jag försovit mig eller vaknat typ 10 min innan min själv försvarskurs (mitt projektarbete som jag håller på onsdagar) börjat. Jag skulle då lära folk försvara sig själva medan jag halvsov... Men idag vaknade jag hyfsat tidigt efter att ha snoozat typ 3 ggr! Jag han iallafall raka mig, borsta tänderna, kä...nej jag sket i frukosten och sen kom jag i tid! Wihho! Träningen gick faktiskt jävligt bra, även om Hanna och Johanna tolkar alla mina övningar sexuellt. "Nu kör vi lite markkamp, emil du börjar attackera så du får bara överst" så hör man: "Jasså Kurre tycker om att ligga underst" och en jävla massa skratt efter. Men men. Det gick i alla fall bra så tummen upp! :)

Sen åkte vi till skolan i Hannas Sitt-o-träng, och eftersom våra lärare är så snälla så fick vi kolla på fotbollsturneringen istället för vanliga lektioner. Det var ju skit kul att kolla, brottarna gick ju runt och spände skiten ur sig. Dom spände sig så mycket att alla såg ut som stoppljus i huvudet. Vilken syn....sex stopljus i baddräkter som såg allmänt bögiga ut sprang runt och försökte sparka på en boll och knuffa omkull de andra. Fyfan! Men det va gött när spännebögarna i baddräkt fick stryk av bögarna i pikétröjor.Golfarna då! Golfarana avgjorde matchen i sista sekunden...jävlar va jag skrek! Jag passade på att släppa mig medan jag skrek så att ingen hörde...Nej jag skojja!

Efter ännu en dryg och meningslös religionslektion var det dags för matteprov om derivator och annat konstigt skit. Jag kände mig rätt osäker inför provet eftersom jag satt på msn igår istället för att plugga till provet, men som vanligt har jag tur och hela jävla provet går lysande! Jag va lite osäker på två uppgifter men jag tror att jag fick fram hyfsade svar där oxå!  Wihoo! Tummen upp för matteprovet oxå!

När jag kom hem, så frågade pappa om jag kunde gå in på blocket och kolla efter nån billig bil eftersom pappas "jobbebil" hade dött! Vår gamla Audi 100 från stenåldern, nej från -88 hade dött. Den jävla rökstinkande, avlånga, klumpiga, skrotiga skithögen som jag skulle övningsköra med har fucking dött! Jag får väl hoppas att pappa köper nån bättre bil som jag får övningsköra med nu...så ja, tummen upp för det oxå! :)

Som ni ser så har nästan all negativt ändå gått bra! Men jag tror att det vänder snart...jag har nämligen inte ens börjat på mitt jävla äckligt religionsarbete som ska vara inne imorogon! Jag får nog börja snart...men vem fan pallar skriva ett fucking arbete om bröllopen i de olika religionerna! WTF? Kan inte nån döda mig!?

- Take a joke...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0