"Grannen flyttad"

Den här dagen började med att jag vakna av ett sms från Anel. "När börjar du?" skrev han...jag kollade på klockan och tänkte "Fuck!..jag börjar ju nu!!". Så jag gick upp ur sängen, snabbt på med kläderna, borsta tänderna och sen gick jag snabbt till skolan. Jag kom in i klassrummet 15 minuter för sen och sa det vanliga "förlåt att jag kommer försent...jag försov mig" då ler Berndt och säger  "Ja, det ser jag!" sen skrattar han sådär lite halvt elakt åt mig! Men jag håller med honom, man ser inte så pigg ut om man bara har sovit 5 timmar!

Idag sluta jag redan kl 1. men eftersom jag inte gjorde Religionsarbetet igår som skulle vara inlämnat idag, så fick jag stanna kvar i skolan och skriva det äckliga arbetet! Jag fick fan vara kvar helt själv i det tråkiga Sp-rummet och skriva ett cp drygt arbete om bröllop inom de olika religionerna! Jag blev färdig med skiten kl 15.00! Snacka om NO LIFE!!!

Jag gick sedan till torget, där jag träffade på Victor. Victor och jag är nog dom två sjukaste personerna som går på vår skola! Efter en kort konversation kom vi på idéen att julpynta Sp-rummet a.k.a Sprummet. Vi tänket att vi kunde ta julgranen som står på torget och sätta den i Sprummet eftersom den inte gjorde nån nytta ute på torget. Efter att vi hade planerat vår geniala plan så fick jag uppehålla Arne och Sanne vid kiosken medan Victor och person X tog granen och sprang mot Sprummet. De sprang så fort så att det tappade stjärnan och några kulor så jag fick springa efter dom och plocka upp skiten. Det bästa är att INGEN såg oss! Jo, några som vi litar på och en tjej som vi inte litar på men vi vet att hon inte säger nått... Iallafall, vi gick tillbaka lite halvt andfådda och satte oss vid Arne. Han frågade hur det va med oss och då säger vi så klart att vi är trötta pga. allt springande som man gör här på skolan. Han skratta lite och fattade knappt va vi snackade om! Senare stack vaktmästaren upp i Sprummet, stängde alla fönster, låste och gick därifrån, utan att lägga märke till granen! HAHA! Detta är för bra för att vara sant!

Här har ni bildbevis på uppdrag "Flytta grannen":

 

Visst blev det mycket finare och trevligare i Sprummet nu när granen är där!

Kommentarer
Postat av: Insaniac

Lmfao, som jag säger: Alla albaner stjäler:-P

2008-12-11 @ 19:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0