Dyster Lucia...

Fyfan va dyster lucia det har varit idag. Det kanske inte är så lätt att vara på glatt humör med tanke på trafikolyckan som hände igår. Man mår inte speciellt bra själv heller när man tänker på att man känner personerna som satt i bilen. Så den här dagen gick i stort sett ut på att hålla tankarna borta från det hemska som har hänt. Jag hoppas att all blir bra!..Jag är fan inte religös men igår bad jag för er...jag är osäker på om det var till gud, men jag gjorde det iallafall....jag menar, det finns inte mycket annat man kan göra just nu. :S

Jag vet inte riktigt va jag ska skriva....har ingen ork till nått, smått deprimerad just nu. Jag ska spendera kvällen framför någon film, just nu sitter jag o lyssnar på bra musik från Nelly...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0