Extra pair of gloves?

Grattis! Nu har man börjat vända på dygnet igen. La mig 4 igår och vaknade 1. Det känns inte bra, men vem pallar bry sig!? Efter jag hade vaknat spenderade jag någon timme framför Tv:n. Det var ju skit drygt, och det kändes som om mina ögon påsar hängde ner till knäna. Jag bestämmande mig för att skärpa mig, så jag gick upp och rakade mig. (Jag har varit så lat att skägget har växt ut, det såg inte direkt snyggt ut).

Efter att jag hade rakat mig kände jag att jag behövde frisk luft, så jag skulle ut och gå en runda. Eftersom det var svinkallt så fick man ta på sig ordentligt, på med jackan och sen letade jag efter min handskar som annars alltid ligger i jackfickorna. Men nej, där var dom inte. Jag letade igenom varenda jävla jacka jag äger och även de andras jackor. Jag förhörde alla i familjen...sprang upp och ner mellan våningarna för att leta rätt på dom men icke att jag hittade dom! Jag blev fan förbannad! Visste fan inte var dom hade tagit vägen! Efter ca 20 minuter så kom jag på var dom var! Johanna hade dom ju! Hon lånade dom eftersom hon skulle cykla hem i kylan. Då va jag snäll och låna ut mina handskar och själv fick jag gå runt med händerna i fickorna för att de inte skulle stelna. Men men...jag skickade ett sms till henne sen:

"Din jävel!! När hade du tänkt dig ge mig mina vantar? Haha! Jag har nyss letat som en galning här hemma! Haha!"

Hon har inte svarat än. Jävla as. Hon sitter säkert hemma och är helt varm om händerna. Jag känner mig som Harry i Dum, Dummare när Lloyd har på sig två par vantar, själv har hans händer frusit ihjäl. Jag älskar den filmen!

 

Harry: I can't feel my hands anymore, Lloyd. T-th-they're numb!
Lloyd
: Here, maybe you should wear these extra gloves... my hands are getting kinda sweaty!
Harry
: Extra gloves? You've had...this pair...of extra gloves...this whole time?!?!
Lloyd
: Yeah! We're in the Rockies!
Harry
: I'm gonna kill you.
Lloyd
: ...What?
Harry
: I'm gonna KILL YOU!! I'M GONNA KILL YOU, LLOYD!
Lloyd: EEEK! HARRY! YOUR HANDS ARE FREEZING!




Kommentarer
Postat av: Insaniac

Frusna fingrar suger. Samuel var på krogen i typ 3 timmar och jag satt typ 100 meter ifrån och väntade på honom (Vaktar alltid en bit ifrån ifall han skulle bli anfallen när han drog ut). Så jag hade fått 4 cigg att röka under tiden jag väntade på honom. Shit efter 2 timmar var jag så stel i fingrarna att jag inte kunde få eld på tändaren så jag fick tända med handleden istället för tummen:-D

2008-12-24 @ 01:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0