Tummen upp för måndag!

I vanliga fall så kan man lugnt säga att måndagar kan dra åt helvete! Det är typiskt sådana dagar när man vaknar lite sent, skiter i att äta frukost så man svälter ihjäl sig till lunchen. Man orkar inte raka sig på morgonen så man sticker till skolan och ser ut som Osama Bin Ladens lillebror. I skolan så stinker man fortfarande "gomorron"  och avtrycken från kudden syns fortfarande i ansiktet. Sen behöver vi inte snacka om frillan, för det ser fanimej lika fuckt-up varje dag.

Men nu ska jag berätta om den här måndagen, dvs den 1e december 2008. Vi kan ju lägga till att det är första advent men helt ärligt...vem fan bryr sig. I alla fall, Dagen började med att jag försov mig ganska rejält. Jag skulle ha börjat 8.20 dvs att jag brukar vakna runt 7.20 men idag vaknade jag precis 8.20...skit bra ju, nu gäller det bara att teleportera sig till lektionen. Jag pallade inte jäkta så jag tog det lugnt och sket i första lektionen. Jag hann med det mesta idag. Jag hann med allt...förutom att käka frukost.

Frukost tiden gick åt att leta efter mina trasselvänliga-ericssonhörlurar som jag hade blivit av med. Efter ca 10 minuters letande i alla mina jackor och överallt i rummet så kom jag på var jag hade dom. Jag va ju ute och sprang igår, och då lyssnade jag på musik. Sen stoppade jag ner dom i fickorna på mjukisbrallorna som jag sprang i, och sedan slängde jag dom i tvättkorgen. TVÄTTKORGEN? Jag sprang in till tvätt stugan snabbt och vad ser man när man kommer fram? Jo en tom jävla tvättkorg och en tvättmaskin proppfull med ny tvättade svarta kläder! Va i helvete!!! Mamma brukar aldrig vara så här snabb men tvätten annars! Så jävla typiskt. Jag började leta efter mina mjukisbrallor, det var som att leta efter Jackie Chan i Hong Kong. Alla kineser ser fan likadana ut! De kan fan resa med ett pass allihopa! haha nu börjar jag lämna ämnet..FY! Back on track igen...I alla fall, jag hittade dom. Jag tänkte först slänga dom men sen tänkte jag att det kanske är lika bra att testa dom. Jag pluggade in dom i telefonen och dom jävlarna funkade fan perfekt. Jag blev glad och stack till skolan och lyssnade på JUNO Soudtracket genom mina ny tvättade hörlurar! haha!

I skolan höll jag på att svälta, och man vill bara gråta när man ser att det är köttbullar och potatis till mat! Visst kan det vara helt okey, men inte när potatisarna är så hårda att om nån hade kastat en potatis på mitt huvud så hade jag legat i koma i typ två år. Men då tog jag och Lina eget initiativ och gjorde egna goda mackor! Två skivor bröd, smör, köttbullar och rödbetssallad...där har ni receptet. För jävla gott!

Resten av dagen va helt okey...Mycket händelserik måndag, jag försov mig, letade rätt på dom jävla hörlurarna, intervjuade folk om den mest hemska svordomen som de visste och till sist hjälpte jag Victor att smuggla ut en bok ur bilioteket! hahah! Det där sa jag aldrig.... XD

Som jag berättade innan så intevjuade jag och sandra folk om den mest hemska/äckligaste svordomen som de kände till. Här har ni en lista på svordomar som kom upp. Bäst kommer först.

1. Köttfitta! (Matilda som kom på skiten, tror jag!..fyfan va äckliga bilder jag får upp i mitt huvud)
2. Hora (Gammal klassiker..eller va säger man)
3. Fitta (låter inte alls farligt jämfört med nr 1)
4. Horfan (dålig kombination av två svordomar)
5. Åderpåle ( va fan är det för fel på ordet kuk?)
6. Sliskfitta (hmm...fyfan!)
7. Slappfitta (vafan....det här är väldigt avtändande)

Där har ni svordommarna. Jag tror att det här arbetet kommer bli rätt kul all skriva.

Nu är jag trött som en negerunge från Elfenbenskusten som har jagat geparder hela dagen i skinn-kalsonger. Godnatt! Pusshaj!

Kommentarer
Postat av: Jonteeeey

HAHAHHAHAHA

2008-12-01 @ 23:34:34
URL: http://www.jonteey.blogspot.com
Postat av: nikuu

meh tack för den kurre! haha

ta det som ett skämt :)

2008-12-02 @ 18:52:22
URL: http://rikuu.blogspot.com
Postat av: Matilda



Ja visst är köttfitta mitt lilla ord. Visste får man en våg av äckel över sig bara man tänker på det?

2008-12-02 @ 21:30:42
URL: http://matildadenvilda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0