Båstad, Fotboll och massa skratt!

Idag har jag inte varit hemma så jag har inte hunnit skriva något kul. Jag åkte till Liridon i Båstad, skit kul! Vi kollade fotboll, stack ut ett tag, snacka skit, flabbade åt våra pappors skämt och hade skit kul. Jag vet inte varför men när våra farsor snackar så svär dom alltid brutalt mycket! Dagens citat måste ändå vara:

Liridon: Du, förresten...***** hälsade.
Min pappa: Han kan ta o suga!

Hahah! Jag o Liri dog av flabb! Det va inte direkt de svaret vi hade förväntat oss! Senare kollade vi på fotboll, och just nu såg jag Barcelona ge Valencia storstryk med 4 - 0. Barca är fan oövervinnliga just nu och jag hoppas att det fortsätter så.

Idag blev det ett kort inlägg...jag är för trött för att skriva. Men jag kommer tillbax med mer sen! Kanske inte den närmaste veckan eftersom vi har riktigt mycket plugg den här veckan som kommer. Men jag ska försöka hinna med bloggen ändå. Om jag inte skriver så vet ni iallafall varför.... tills dess, Ha det så bra! Nu ska jag sova!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0