The Magician

Jag har inte gjort så mycket idag. Jag har bara degat, kollat på Discovery Channel och inte gjort något vettigt. Jag kom senare på att jag måste ringa till tele2 och klaga tillbaks mina 120kr men det gick ju åt helvete. De påstår att jag har beställt något hos ett företag och de tycker att jag ska vända mig mot dom om jag ska ha tillbaks pengarna. Jag fick företagtes uppgifter, nummer och mail. Jag skickade mejl till dom men jag har inte fått svar. Jag ringer till dom men de säger att numret är inte tillgängligt just nu. För jävla fucking underbart va!? Jag har "beställt" något hos ett företag som inte ens existerar!  Lysande!

Den första delen gick nog åt helvete och det skulle den andra oxå. Vinden hade flyttat vår parabol så att de inte gick att få in några kanaler. Pappa hade gått ut och ställt stegen för att fixa paraboljäveln och jag gick ut för att hjälpa till, så snäll som jag är. Det var ju fucking svin kallt ute, eller som den ut låste turken sa "Kallt som grisar".  Efter ca en och en halv timme gav vi upp, jag kände mig helt genom frusen och jag kunde inte känna mina händer. Jag hade ju självklart ingen jacka på mig eftersom jag trodde att det skulle ta typ ca 10 minuter men så blev det inte. Väldigt lyckat här oxå! Vi fixade inte parabolen och själv höll man på att bli köldskadad.

Senare gick jag ner till rummet 120 kr fattigare och nerfrusen och satte mig framför min dator. Jag hade fått ett mejl från en projektledare. Han var Manusskrivare, regissör och producent i projektet och han behövde någon illustratör som kunde illustrera bakgrunder till en animerad film som de skulle göra. Jag fick manuset på min mail och efter att jag läste det så kändes projektet väldigt intressant. Jag tror faktiskt jag ska tacka JA till projektet men jag måste först prata med de andra illustratörerna i projektet och främst projektledaren.

Vi får se hur det blir med det, men jag ska inte glömma att tacka Robin som hade rekommenderat mig som illustratör till filmen! Tack bro! Du är bäst på att hitta jobb till mig! Hur fan lyckas du? Haha! Du är min manager och jag är din manager! Hahah! Fråga mig inte hur det går ihop, men vi fixar det! ;) Tack ännu en gång!

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Insaniac

Det är chill man. Eyy, läs det jag skrev till dig på msn. Antagonisten behöver någon att göra hans omslag till skivan som släpps imorrn så det är väldigt stressigt för dig, men jag tror att Antagonisten är någon du vill ha jobb ifrån. Thank me later;-). Så kan du kaxa dig att du gjort omslaget till Antas skiva.

2008-12-30 @ 21:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0