Var är Tomten?

Nån mer som är uppe och väntar på att tomten ska komma!? Det är en stor jävla besvikelse ska ni veta. Den tjocke jäveln kommer inte...Jag gick ut och kollade om han hade fastnat i skorstenen men nej det hade han inte. Han kommer inte ..Jag har nog inte varit tillräckligt snäll detta året! Tomten är fan som en dålig gymnasie lärare. Han påstår att man ska vara snäll men han har inte delat ut några bedömningsmatriser, så man vet ju inte var man ligger! Men vet ju inte var gränsen går. Haha! Om jag får tag på jultomten inatt så ska jag skälla ut honom ordentligt! Jävla feta, vitskäggiga, äckliga, rödklädda gubbe!

Nej, jag har inte rökt på nu! Utan det här inlägget består av en ren dos sömnlöshet. Kl är 05,46 nu och nej, jag har inte vaknat tidigt...Jag har inte lagt mig än! :S...Tomten har inte heller kommit! Inget är rätt! Jag ska nog gå och lägga mig snart... Jag kanske vaknar den 25:e eller nått, men det kvittar ju. Inga jul klappar för mig ju, haha!

Puss!
God Jul!

Kommentarer
Postat av: aanna

förlåt att jag håller dig uppe hela natten :/ får dåligt samvete

2008-12-24 @ 23:01:40
Postat av: Insaniac

Mannen, anledningen till att han ej kommer till dig är för att du är muslim:-P Glöm inte att tomten är rasist;-)

2008-12-26 @ 21:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0