Dryg söndag!

Den här dagen inleddes med att jag vaknade typ halv tolv. Det första jag tänkte på va "Ah fuck är detta ännu ett lov som jag kommer sova bort??" men sen är det väldigt skönt att sova så jag spolade ner den tanken rätt snabbt i toaletten. Sen stack jag och träna lite, gick igenom några tekniker som jag ska ha till min svartbältes gradering och sen passade jag på att filma lite. Jag pallade inte bytta om till min vita pyjamas så jag tränade i mjukisbrallor. Hoppas det inte förstör.

Här har ni i alla fall en sidospark (kikomi Geri på japanska). Precis som gymbögaran lägger ut filmer på när de ligger och kör bänkpress, så lägger jag ut en video där jag kör en liten klen spark på säcken.



Efter träningen har jag bara slappat, spelat lite poker. Men eftersom jag inte vann så är det inget att prata om...Haha! Nej så dålig förlorare är jag inte, men det finns typ inget kul att berätta om det. Resten av kvällen spenderades framför TV:n där man fick bevittna ännu en seger för världens bästa fotbollslag, FC Barcelona! Sju borta segrar i rad nu och 10 poäng före serie-tvåan. Det finns bara ett ord för det. OSLAGABARA! :)

Nu ska jag leka lite på Photoshop! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Insaniac

Fuck man, det är vad jag kallar en fucking brilliant teknik. Att komma rätt i steget och träffa sparken perfekt:-P

2008-12-22 @ 20:50:41
Postat av: Anonym

heter den inte suki yaki?

2008-12-22 @ 22:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0