32 minuter kvar

32 minuter kvar tills jag blir 18. Det här efterlängtade året. Helt ärligt så känns det som en helt vanlig dag...men jag är nog konstig.

Ja nu har jag ca en halv timme som 17 åring kvar. Va ska man säga om det här året som 17 åring...hmm, det har varit helt okey. Det har väll gått upp och ner. Precis som den här sista dagen. Jag väcktes kl 8.30! På en lördag!!!! Det var min lillebror som skulle på fotboll! Jag ville bara döda någon! Jag behövde den sömnen! Men men. Jag fick i alla fall palla mig upp ur sängen och gå med honom till fotbollen.  Efter hans träning så har dagen gått lite upp och ner, men det verkar slutra bra i alla fall. Jag glömde berätta att jag åkte till Familia med mamma, pappa och min storassyster. Eftersom de inte visste vad de skulle köpa till mig så fick jag peka lite idag så betalade dom. Niice :D Så borde det alltid vara! Sen stack jag hem till Johnny och hjälpte honom montera hans nya 42 LCD tv på hans vägg! Det gick bra, för jag är proffs. haha!

Köpte bla. Den här skjortan och koftan. Ja, jag vet. Det är inte direkt min klädstil, men man måste variera lite ;)







Kommentarer
Postat av: Kajsa

så lik fitore på bilden:)

2008-11-25 @ 21:34:32
URL: http://kajsasusanne.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0