Bloody, bloody Wednesday!!

Hatar sånna här dagar! Vakna 7.00, mega trött eftersom jag somna vid ca 1. Sen var det hade jag min självförsvars kurs, va egentligten för trött för att hålla i den men det gick bra ändå. Sen var det skola och typ hälften av lektionerna va inställda så man bara gick runt och gled. Avslutade dagen med Matte....skit kul! Sen ska man hem kl 16.00, det är skit mörkt ute och det regnar! Jippie! Nu ska jag ta det lugnt i typ en timme och sen måste jag åka till Hbg för att träna, jag pallar verkligen inte...men jag måste. Så ja då va hela dagen sabbad. Efter träningen kommer jag komma hem vid typ 22.00 och då käkar jag lite och sen slappar vid datan. Mycket jag har hunnit med va?...Nej inte ett skit!

Hatar schemalagda dagar till max! Livet ska vara som en skol-redovisning, man ska improvisera hela skiten. Göra och säga vad man känner för, inte vad man måste....Ångest!


Kommentarer
Postat av: johanna

känns som vi har snackat om detta.. haha!

2008-11-19 @ 23:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0