I'm gone!

Den här dagen har varit helt okey! Jag har slappat, pluggat lite matte och sen kolla jag och Johnny film. Jag behövde verkligen slappa, bara sitta o ta det lugnt och låta min energi komma tillbax. När jag kände mig tillräckligt pigg så tog jag tag i matteboken och började räkna, det gick bra och jag räknade typ ikapp dom 2 veckorna som jag la back. På tal om matte och sånt skit, så löste jag en ganska lätt ekvation idag,  Jag+Dig = går inte ihop!...och det käns faktsikt skönt att ha det avklarat!  Sen på kvällen drog jag hem till Johnny och kollade på film. Haha eftersom filmen inte va så bra så satt vi mest och smsade med folk ^^ haha...Sen drog vi ut och gick en runda! Trevligt trevligt! :D Nu ska jag snart lägga mig och vila...
Jag ska avsluta det  med ett citat av en av dom bästa, Jay-z.

"Only GOD can judge me so I'm gone,
either love me or leave me alone!"

Kommentarer
Postat av: Johanna

Din ekvation var helt korrekt uträknad!!

MVG på den.

2008-11-09 @ 23:39:17
Postat av: jonteposarN

Bra citat

2008-11-10 @ 17:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0