Jag är störd!

Den här dagen började med att jag smsade Fritz och fråga om han kunde skjutsa mig till skolan eftersom det regna som fan! Jag menar vem fan pallar gå i regn och sen sitta i skolan helt blöt och snacka med trögfattade nior! Fritz kom och hämta mig efter typ 5 min, Wihhoo! Thanx btw. Skoldagen började med att jag skulle vara med och informera niorna som snart ska välja inriktning. Hmm... Va ska man säga om det? Det var väl kul ibland...när man inte behövde tänka så mycket. Sen hände inte så mycket, bara tråk.

Dagens händelse var helt klart när jag stod på torget med den "snygga" SP-skylten och kallade på elever.
Då kom det fram en tjej, hon stog där typ i två minuter och sedan frågade hon,
"Hinner man gå på toa?"
Jag kände för att fula mig och sa,
"Njaaee...Du har ju åtta minuter på dig, så det beror på hur snabbt du blir klar."
Hon började flina lite och frågade,
"Var finns toaletterna då?"
Jag pekade typ mot toaletterna men jag måste ha varit väldigt otydlig. Då sa hon,
"Kan du inte följa med och visa?"
Som vanligt då, så fula jag mig och sa,
"Vill du att jag ska följa med dig in på dass eller?"
Hon skämdes, flinade lite och sa att hon inte menade så.
Jag var i alla fall snäll och visade henne var toaletterna var, sen frågade jag till och med om hon hittade ut!
Hon måste ha trott att jag va helt störd. Men men, det ligger väl nått i det!

Efter skolan så pluggade jag lite och sen kollade jag på Johan Glans: World Tour of Skåne! Fatta hur bra den va!
Jag satt helt själv i mitt rum och flabba! Min lillebror kom ner och frågade om Anel va hemma hos oss, eftersom det inte är normalt att flabba helt själv! Fattar ni att min 9-åriga lillebror nyss sa att jag inte va normal! Det kan fan inte vara bra!? Men men. Vem bryr sig? .....Jävla skit unge!

Nu ska jag kolla på Prison Break och sen ska jag sova eller nått, måste vara hyffsad pigg till självförsvarskursen imorron!

Ha det gött! Checka in Johan Glans Btw!


Kommentarer
Postat av: Anonym

en annan har ju faktiskt varit på dass med dig. HAHA!

2008-11-18 @ 21:10:48
Postat av: fritz

Sällan att det är du som gör sånt !

2008-11-19 @ 21:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0