Mönstra?

Hmm...efter skolan så kom pappa ner till mitt rum med några papper, de var från pliktverket. Jag tänkte direkt "fuck, palla mönstra". Jag menar, det känns lönt att lägga ett helt år på något du inte kommer använda! När fan kommer det att bli krig i Sverige!? Visst kan det vara kul, men jag vill inte lägga ett helt år på det när jag ska plugga vidare. Jag tror att jag ska skita i det, inte mönstringen då utan lumpen. Jag får väll hitta på nått så att jag slipper göra det, typ säga att jag är mega troende och måste be 5 gånger om dagen! Jag tänker iallafall inte göra som Abbi, säga att jag är bög! HAHA! Jag kommer aldrig kunna hålla mig för skratt! Men men hoppas jag slipper, har någon nått tips på vad jag ska göra för att slippa det?

Kommentarer
Postat av: Emil

Jaja, om du ska svika så skriv bara i att du inte vill göra det. Blir du kalla drar du dit o säger att du inte vill. Så blir du hemskickad, eller så säger du att du e bög, eller plattfot haha ;D

2008-11-06 @ 18:30:30
Postat av: Insaniac

Haha, Kushtrim, säg att du är alban så slipper du:-D. Svenska militären vill ej ha tjuvar som springer o snor granater i förrådet hahaha:-D

2008-11-10 @ 22:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0