Sorry kära läsare!

Förlåt kära läsare att jag inte har varit så aktiv. Men skolan har fan bestämmt sig för att inte ge oss någon fritid. Istället har vi fått typ 4 böcker som vi ska läsa ut innan jul-lovet och sen har man prov i vissa ämnen, så det är verkligen fullt upp. Jag har två prov till imorron, psykologi och staden och framtiden..snacka om no life!!!

Som ni kanske märker så har jag inte haft så mycket roligt att berätta eller skriva om för jag har ju bara pluggat. Och det blir nog ingen jävla succse om jag skriver vad jag pluggar för nått. Men just nu tänker jag skriva om lite musik som jag har fixat. Jag ser fram emot att lyssna igenom de skivorna. Här kommer de:

1. Akon - Freedom
2. Ludacris - Theater of The Mind
3. Ne-yo - Year of The Gentleman
4. Kanye West - 808s % Heartbreak

Betyg på albumen kommer sen när jag har haft tid att lyssna på dom så det blir nog om sex månader...nej där överdrev jag!

Puss på er alla läsare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0