The Botten Is Nådd!

Ahh den här dagen kan fan dra åt helvete! Jag vaknade på morgonen en halvtimme för sent så jag fick jäkta satan för att inte komma för sent. Men jag kom för sent i alla fall, typ 3 minuter, fast som tur va så hade inte klassen gått in i salen, så jag kom precis i tid. Jag gick in i Aulan för att skriva det jävla Nationella Provet i Svenska B, och redan efter ca 15 min så märkte jag att allt inte var okey med mig. Jag kände en konstig känsla i magen och jag hade en lätt huvudverk. Men jag tänkte inte waiyna för det, jag bet ihop och skrev ungefär 2 sidor på knappt en halvtimme. Sedan satt jag bara o vänta i en hel timme tills vi fick paus eftersom jag kände att jag inte kunde koncentrera mig. Efter pausen gick jag in och skrev färdigt skiten, det blev faktiskt helt okey med tanke på omständigheterna.

Efter Nationellan mådde jag skit...jag började förstå att jag va sjuk. Det är fan inte ofta det händer, sist jag var sjuk va för två år sen :S. Jag stack hem vid typ ett, sen satt jag vid datorn och under den tiden fick jag springa fram och tillbaka mellan datan och toaletten. Jag klöktes hela tiden. Jag ville bara lägga mig o sova men jag ville inte vakna upp i spyor så jag sket i det. Efter ett tag kom det, jag spydde typ bara vatten! Så jävla äckligt!  Jag orkade inte mer så jag gick o la mig och efter typ 30 min så fick jag springa till dass igen, nu var det dags för Round 2. Fortfarande lika äckligt. Jag kunde inte sova, så jag bara la där och tänkte på en massa grejer som jag måste göra. Som tex skriva PM till min redovisning som jag har till imorgon, göra KulturHistoria läxa och sen plugga till Psykologiprovet som vi har till fredag. Jag har fan fortfarande ont i magen och jag har inte käkat nått sen kl 9.30 idag.

Så, ja...Va säger man om min dag!? The Botten Is Nådd? Jag menar det kan ju bara bli bättre!

Kommentarer
Postat av: kajsa

krya på dig kurre!:)

2008-11-12 @ 22:07:40
URL: http://kajsasusanne.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0