Tummen upp!

Idag vaknade jag vid 8, jag blev fan förvånad över att jag inte vaknade upp i spyor. När jag la mig så mådde jag skit och jag hade så ont i magen att jag börjde tänka på alla konversationer som mina tjejkompisar har haft om mens. Haha! Jag har ingen aning om hur mens känns om om det känns så som det gjorde igår så, tack gud för att du gav mig nån utstikande kroppsdel mellan benen!

Eftersom jag mådde bra så stack jag till skolan. Första lektiionen var Svenska, och då höll jag min presentation om Rasism. Jag blev faktiskt riktigt nöjd:D...tror nästan att jag spikade ett Mvg där ;)...Det såg  så ut  när jag kollade på Bernds papper eftersim  han hade ringat in 5:or på de mesta i bedömningsmatrisen. ;)

Efter skolan så stack jag hem och sen dess har jag inte gjort så mycket. Bara slappat och snackat skit på msn...Men i förrigår så fick jag veta att min kompis, Robin har ett nytt Mixtape på gång. Han ville att jag skulle skriva en vers till hans sista låt, och klart att jag ställer upp:D

Här är den:

I'm Gone

7 years in this game just passed by
I never did it for the fame, I swear no lie
I’ve done it for too long and always kept it real
I finish it with this song so I can tell you how I feel...
about this rap game, and just like Game I’m gone
I was great, now I’m lame, so leave me alone
I never got any respect, never achieved any success
I’m a genius, I rhyme perfect, this shit is just too much stress
I’m getting depressed, I’m falling back, there’s nothing left...
for me here. I have to confess, I need to lay down to rest…
to empty my mind, to quit, to let my mic down
to fade away in my grave, buried deep in the ground
For every day I get weaker and the game gets tougher
I can’t take this, good luck to my brother
Insaniac, rock the mic, tell them what you can do
I’m gone…I can already hear them say “We miss you”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0