Jävla hörlurar!

 Efter att jag berättade den här händelsen för Lina så tyckte hon att jag skulle skriva ut den här eftersom hon tycket att den va så jävla rolig...Här har ni den i alla fall..

Klockan var ungefär 23.30 och jag tänkte lägga mig och sova. Bredvid sängen har jag ett litet bord där jag alltid lägger mobilen och hörlurar osv. Jag la mobilden och hörlurarna som jag plockade upp ur fickan på bordet, tog av mig kläderna, släckte lampan och la mig i sängen. När jag väl la mig så tänkte jag "Jag kan lyssna på musik så somnar jag snabbare". Så jag tog upp hörlurarna som jag hade tagit ut direkt ur fickan. Det kändes inte bra, dom hade trasslat ihop sig katastrofalt mycket. Men envis som jag är så tänkte jag "ähh det här kan jag lösa ut i mörkret". Jag la på rygg med armarna rakt upp mot taket så att jag inte la mig på sladden, det var lättare om den hängde fritt.

Det var svårare än jag trodde, de jävla ericssonhörlurarna som är gjorda av gummi så att de klibbar sig fast i varandra ännu bättre, de va fan omöjliga att trassla loss. Efter ett tag började jag få krampkänningar i armarna eftersom jag hade hållt dem uppe rätt länge. Men som vanligt ger jag mig inte så lätt. Jag slet och drog som om det var en bomb jag skulle detonera. Jag skulle tvunget ligga och försöka klara ut det i mörkret istället för att bara gå upp och tända lampan. Jag va så frustrerad att jag glömde bort att jag kunde ha använt mobiltelefonen som ficklampa. I alla fall, jag lyckades till slut, jag kunde knappt känna mina delta muskler längre. Jag kollade på klockan den var fan 00.04, Det tog en jävla halvtimme att trassla loss skiten! Jag satte in hörlurarna i öronen, lyssnade på en låt, sen tog jag av dom och somnade, förbannad som fan!

Jag var förbannad på de jävla ericsson hörlurarna, förbannad på mina armmuskler som gjorde ont, förbannad på den jävla låten som jag lyssnade på, den va ju inte ens bra men jag var mest förbannad på mig själv Varför ska jag vara så jävla envis!? Jag var ju tvungen att ligga kvar i mörkret och göra det typ 10 ggr svårare! Rubikskub?? Dra åt helvete! Ericssonhörlurar i mörker är minst lika svårt!

Nu ska jag sova! Och ja! Jag har trasslat loss hörlurarna nu...innan jag har hunnit släcka lampan!
 

Kommentarer
Postat av: johanna

jag kan ju säga direkt att, jag hade gett upp!

en halvtimme kurre? haha shit.

2008-11-24 @ 23:26:50
Postat av: lina.

HAHAHAHA fortfarande lika skoj, jag dööör :D:D

2008-11-25 @ 16:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0