"Was it all a dream?"

God morgon gott folk!

Jo jag vet att kl är typ 8 nånting men jag var tvungen att lägga mig och vila ett tag. Jag vet att det är väldigt olikt mig eftersom jag brukar kallas för duracell-kaninen eller nått annat som bara går och går. Men ibland måste man sätta batterierna på laddning, så är det bara. Jag kunde inte sova, la mest och tänkte på massa annat och lyssnade på musik:)

Tänkte bla. på att jag behöver ett nytt tangentbord och en ny mus till datan. Alla bokstäver är utsuddade på tangentbordet och musen reagerar inte när man klickar...helt cp. Sen tänkte jag inte på så mycket annat ...jo, men det är censureart! hahah! skoja...

Här har ni i alla fall en skit mysig låt som jag lyssnade på...

Håll käften, lyssna och njut!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

långtråkig låt

2008-11-20 @ 21:18:36
URL: http://kajsasusanne.devote.se
Postat av: Anonym

Haha, fan va sledet ;D

2008-11-25 @ 20:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0