Fredag, Ne-yo, och slapp.

Idag har jag haft två prov, psykologi och staden och framtiden. Staden &Fr... Gick faktiskt skit bra även om jag sket i att plugga på det, tror att jag kan få MVG i det :).  Sen på psykoligi provet gick det sådär...Fast att jag typ pluggade på det hela dagen igår. Lilla söta Maria tänkte att vi inte skulle ha "ett vanligt, tråkigt prov" Istället fick vi ut två händelser, som vi sedan skulle förklara genom psykologiska teorier!  Jag fattade inte ett piss först, men efter ett tag började det rulla igång. Synn att jag började blanda ihop alla olika teorier...Men vafan jag får i alla fall VG på det. Jag menar..This is nothing to me, i can do this in my sleep, difficult takes a day, impossible takes a week!

Igår berättade jag om att jag hade fixat fram några nya musikalbum. Idag hann jag lyssna igenom Ne-yo's Year of The Gentleman. Det var faktiskt bättre än jag trodde. Tummen upp till Ne-yo även om han kanske hade kunnat variera handlingen i låtarna. Alla låtar handlar om kärlek, men samtidigt är det kanske anledningen till att albumet är bra. Alla kan ju relatera till kärlek, alla har varit kära nångång och alla har mer eller mindre bråkat med sin flickvän. Tycker du om R&B så är detta ett album som jag definitivt rekommenderar. Passa på att njuta av låtarna Closer, Miss Independent och Single, som jag ser som plattans höjdpunkt. Jag gillar melodin, tempot i låten, hans röst, och texten givetvis. Jag vet inte riktigt varför....kanske för att jag känner igen mig. Jag glömde nästan ta up låten Mad...Den är så jävla skön! Ladda hem och njut själva!

"So you don’t gotta be alone, baby I’ll be your boyfriend"

Här kan ni lyssna eller ladda ner dom:
För att ladda ner högerklicka och sen spara mål som.. eller spara länk som..
Ne-yo - Single
Ne-yo - Closer
Ne-yo - Miss Independent
Ne-yo - Mad

Fredag idag ju, och de flesta ska till T3 och festa, själv ska man sitta hemma och ta det lugnt. Jag känner att jag behöver varva ner, Så Peace out!

Ha så kul alla andra!  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0