Söndag...

Idag har jag haft en riktigt bra dag. Började med att vakna vid halv 1. Tog det först lugnt och sen gjorde jag plugg. Riktigt nöjd faktiskt över mig själv eftersom jag tvinga mig att göra en litteratur uppgift som borde säljas på apoteket som sömnpiller och sen en meningslös Religion uppgift. Efter plugget kom Liridon hem till mig. Det va skojj för sist jag såg honom var för några månader sen. Eftersom våra småbröder satt o spela Fifa så fick vi visa hur det hela skulle gå till, haha. Så vi spelade ungefär två matcher sen gick vi ut en runda i stora klippan (Ironi, kallas det). Vi snackade lite skit och sånt och avslutade kvällen med att kolla på Barcelona - Recreativo, i alla fall början av matchen för han skulle hem sen.

 Nu ska jag bara slappa, kolla på Everybody Hates Chris och sen lägga mig, men först ska jag uppfylla en persons önskan, nämlingen att göra en lista om pålägg...

Okey,  de 8 äckligaste påläggen du kan ha på mackan!

8. Kaviar (Äcklig smak, konsistens, allt...jävla fiskägg)

7. Leverpastej (torrt äcklig gegga som fastnar i halsen)

6. Currybanan (Hörde att nått sär krossade sönder banan och kryddade det med curry...fyfaan, jag klöks)

5. Kvarbliven, kall köttfärssås (Nån jävla idiot som rekommenderade det, fyfan, ibland undrar jag om folk har smaklökar)

4. Söndermalna kattögon, smaksatta med får-urin. ( I tub)

3. Mixand grishjärna, med mixad surkol och oliver. ( I tub)

2. Mixad fårmage med fetaost och ox-testiklar. ( I tub)

1. Tå naglar från ålderdomshemmet med näshår blandade med majonäs ( fyfan, jag klöks)

Jag va ganska hungrig innan jag skrev den här listan, men jag tappade nog aptiten nånstans vid 4:an.
Nu ska jag sova! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Du kunde inte ens skriva mitt namn, tog det emot så mycket? Tack för listan iallafall:)

2008-11-17 @ 21:20:52
URL: http://kajsasusanne.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0