Palla leva!

Palla leva...Nej inte såhär i alla fall. Jag tråkar sönder för fan! Har absoult inget att göra, jo en massa plugg men vem fan pallar göra sånt! Jag la mig vid 2 igår (idag egentligen) och väcktes kl 10.00 av min lille bror! Den jävlen skulle på fotboll och jag är då tvungen att gå dit med honom eftersom mina föräldrar har annat för sig... Kul!

Efter fotbollen har jag bara suttit hemma o tråkat framför datan, jag kan nästan höra stolen säga "Res på dig ditt sär, jag måste andas" men jag har inget annat att göra. Jag testade att kolla på tv, med det är fan värdelöst. Vafan ska man kolla på? Mannen som talar med andar? Wtf! Det programet är helt wierdo! Han ber nån i publiken ställa sig upp och sen ska han prata med den personens döda släktingar. Av någon anledning väljer han nån medlelåldrig man/kvinna och frågar om deras mormor/farmor har dött. Jävla idiot...om man själv är 45 så är det väl fan klart att mormorn har dött! Men så långt tänker inte amerikaner! De blir lika överraskade varje gång han gissar rätt! Jag byttade kanal och vad ser man...Dr.Phil! Ahh den killen är fan så jävla överdriven! han ska alltid ställa en massa frågor till sina patienter, frågor som ska vara en tankeställare. Som tex. "What do you think will happen if you keep doing this?", så sitter där en jävla narkoman och säger "ehh, I will prabobly lose my family, my home...everything, and end up on the streets". Så kollar Dr.Phil på honom och säger "exactly...We'll be back after the break". LÖNT!

Jag pallade inte mer så jag stängde av TV:n, sen gick jag ner till datan igen. Jag tänkte att jag lika bra kunde skriva nått på bloggen istället för att sitta och kolla på min bakgrundsbild på skrivbordet. Nu ska jag ta mig i kragen och göra nått vettigt, jag gjorde en lista över saker jag kan göra...

1. Spela Fifa..(Kankse inte så kul för jag har spelat så många sesonger att alla nutida spelare har pensionerat sig)

2. Trilla ner för ett stup. (Svårt att hitta sånna, jag testade att trilla ner för trappan men jag fick bara ont o benet)

3. Spela rysk roulette, helt sjäv. (Med fullt laddat magasin)

4. Bli självmordsbombare. (Man behöver bara säga "Allah akbar" och trycka på en knapp, inte så mycket jobb för 14 oskulda kvinnor)

5. Bli Emo. (Jag tror vi har skalpeller nånstans)

6. Skaffa mig ett liv och sluta låtsats att jag är självmordrsbenägen. (Haha, men jag hade kul i alla fall.)

Kommentarer
Postat av: Tommy

hahahah, omg... låter lite som mitt liv.. jag vet hur det känns, man har inget o göra! :P o inte orkar man plugga

2008-11-15 @ 21:02:57
Postat av: Johanna

låter jävligt tråkigt, men du måste leva för de.. för min skuull! haha :D

2008-11-16 @ 16:50:52
Postat av: Johanna

låter jävligt tråkigt, men du måste leva för de.. för min skuull! haha :D

2008-11-16 @ 16:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0