Fyra dagar kvar!




Snart 18, bara 4 dagar kvar. De flesta känner tycker att det är spännande att bli 18, eftersom då får man dricka, körkort osv. Det betyder större ansvar och större frihet. Hmm för mig är det inte nån större skillnad eftersom jag inte dricker, jag brukar inte vara ute, så jag har inga problem med att försöka komma in på 18+ med falskt leg.

Jag har lite blandade känslor om det här, jag menar snart 18 och vad har jag gjort med mitt liv så här långt? Inte ett piss...har knappt börjat med körkortet, har inget jobb, har inget... känns det som. Jag ska citera Al Pacino för han har så jävla rätt " All i have in this world is my balls and my words"....inget mer. Tur att jag har mycket av bägge! hahah!

Sen så frågar folk vad man önskar sig i födelsedagspresent, och helt ärligt så har jag typ ingen aning om vad jag vill ha...eller jo det vet jag men inget jag kan direkt få av nån. Jag gör en önskelista nu.

1. Körkort (Har inte börjat än...skulle behövt det)

2. Svart bälte i Karaten (Jag pallar inte träna en månad till)

3. Minst 17.5 i snitt i betygen (utan meritpoängen inräknade då, Jag har typ det nu..men pallar inte plugga)

4. Ett jobb! (skulle behövt exta cash nu)

och när de här önskningarna är uppfyllda så vill jag bara ha en lite grej till...

5. En flaska Hennessyl! (Så kan jag sitta, ta det lungt, dricka och njuta av livet....för det har man inte hunnit nu)


Fyra dagar kvar! Jag har fyra dagar på mig att bli vuxen! haha shit! Går det?!
Vi får väll se!

Pussar! ;)

Kommentarer
Postat av: Åström

Cognacen gillar vi ;D

2008-11-20 @ 15:12:56
Postat av: nikuu

nikuu SNART 20 :(

2008-11-20 @ 20:12:25
URL: http://rikuu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0