2 dagar kvar!

Sorry att jag har varit lite seg på sistånde, men det har inte hänt nått överdrivet kul, så jag har typ inget att berätta. Visst kan jag klaga om allt dåligt istället men jag vill helst variera lite! Annars blir jag skit tjatig ju....

Den här fredagen var helt okey, vi gjorde inte mycket. Började dagen med matte och jag kände mig på hugget. Jag pallade inte ens räcka upp handen när Anna-stina hade genom gång utan jag sa svaren rakt ut istället. Ja, det kändes inte lönt att räcka upp handen eftersom hälften av klassen sov fortfarande och den andra hälften fattade inte ett piss.

Sen blev det Staden och framtiden...Helt förvirrat som vanligt. Vi skulle i alla fall göra ett arbete om olika arkitekturstilar. Det ska bli kul...hoppas jag i alla fall eftersom jag kommer antagligen läsa vidare till arkitekt sen ;) Men men. De tiden den sorgen.

Mentor sen...då fick vi kolla på den övningen som vi gjorde förra veckan. Maja spelade ju in hela. Det var faktiskt roligt att se på 20 SP-treor som stod på stolar och försökte kommunicera med varandra utan att prata. Det gick ju som det gick, man hörde många "mmm",och ibland hörde man nån "Jag fattar inget!" sen direkt efter " schhh!" Det var ungefär som att kolla på en dålig rysk thriller, man sitter bara och skrattar åt den.

Sen var det psykologi...vi jobbar röven av oss på dom lektionerna! Här sitter Erik och pluggar för fullt!




Idrott till slut...ganska seg lektion eftersom vi spelade Badmington. Jag hade nog ett stort hål i mitt rack. Jag sög på det, och man tappar ju motivationen efter ca 5 tappade poäng. Jag stod och spelade "gitarr" på racket istället och lekte rockare Det var mycket roligare. Jag blev fan inte äns trött av dagens lektion, man står ju bara still och slår på en fjäder som flyger mot en, fast jag gjorde inte ens det eftersom jag missa... men det är en annan femma! Jag fick ändå lite ont i höger armen men jag tror att det var ackord bytena som gjorde det...

Efter skolan har jag inte gjort så mycket, tippat, kollar that's 70 show och snart ska jag iväg och träna.

2 dagar kvar tills jag blir stor! haha!

Pusshaj!

Kommentarer
Postat av: Jonte

Grattis! Jag brukar inte störa mig på stavfel så vidare det inte är något extremt radikalt. Men seriöst "Badmington". Menade du: Badminton?



2008-11-22 @ 23:12:42
URL: http://jonteey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0