Bloggläsare?

Sorry att jag inte har hunnit skriva nått på ett tag! (precis som om jag har typ flera hundra läsare!), men man får väl vara nöjd med vad man får (ungefär 11 läsare per dag, hahah). Men det är inte meningen med min blogg heller, jag gör det för att det är kul, jag behöver snacka av mig ibland eller dela med mig av mina åsikter så jag gör det här, på min blogg! :D På tal om blogg-besökare, igår kollade jag igenom de mest besökta bloggarna, de flesta är fan tonårstjejer som är modeller eller så ser bra ut. 90% av dom bloggarna handlar om mode, shopping och annat skit, jag menar, hur mycket bryr jag mig om om vad du shoppar? Haha, men det kanske är bara jag som tycker så. I alla fall så tror jag att det är tonårstjejer som läser de bloggarna och om en kille gör det så är det för att dom tycker att tjejen är snygg eller så har han inget jävla liv! Jag tror att de snygga-mode tjejerna får många läsare pga deras utseende men om många tjejer börjar läsa min blogg så är det nog för att jag skriver bra och inte pga mitt utseende (självfötroende eller vad?)....eller så har jag börjat lägga ut mode och shopping grejer!!...Om jag gör det, så är det nått fel på mig, bara så ni vet!

Jonte klagade på mig för att jag inte hade några bilder uppe. Han tyckte att jag kunde lägga upp nån av mina designer som jag har gjort, så här kommer en! Det är en vector av Eminem som tog ungefär 7 timmar att göra! Texten i bakgrunden är från låten Eminem ft. Jay-z - Renagade, från eminems första vers. Jag diggar den låten eftersom han är ett lyrical-genius, det är få som kan skriva som han. 






Kommentarer
Postat av: Jonte

Ja precis, om du vill få fler hits kan du ju alltid ändra namn och börja om Med bloggandet. Vad sägs om, blondinkurre.se, kurza, eller vfr inte kurre-en pojkes bekännelser. :P hahha nej shit va jag har tråkigt nu!

2008-11-12 @ 18:17:01
URL: http://jonteey.blogspot.com/
Postat av: ronja

WORD!

2008-11-12 @ 19:22:41
URL: http://ronjis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0