Äntligen lov & skägg-kurre är över

Fyfan va det ska bli gott med lov! Och äntligen kan jag raka mig! Jag måste säga att den här fredagen var riktigt chill! De flesta gick runt i skolan i pyjamas eller morgonrock eftersom vi hade Pyjamas tema på skolan! Lektionerna var helt slappa och vädret var helt fucking underbart! Sen till slut hade vi Idrott B och jävlar vad det var gött att spela. Vi spelade fotboll ute i värmen, det var riktigt roligt men det bästa var att jag var riktigt magisk i spelet!

Cirka 10 sekunder efter att Poffe hade blåst igång matchen grisade jag in första målet. Ett riktigt fult Peter Hansson mål, men det skulle komma fler. Nästa mål var fruktansvärt snyggt. Berat löpte på vänsterkanten och sedan slog han in ett inlägg som var för långt. Bollen gick till Gino som stod lite längre ut på höger kanten. Han nickade den mot mitten där jag stod, även den var lite för hög för att nicka in men istället för att nicka hoppade jag upp och timade en bicicletas perfekt! Bollen gick in i mål och inte ens Casillas hade haft någon chans att rädda den! Senare gjorde jag en Zlatan klack och sedan ett vanligt mål. Det var hur jävla roligt som helst och vårt spel var fruktansvärt bra...eller som Nermin hade uttryckt sig: "Vi rövknullade dom!!"

Här är en bild på mig i (Linas mammas) morgonrock! Jag lånade Linas brillor, och ja jag vet...Jag ser ut som om jag är 30 bast och 3 barns pappa med skägget, men en deal är en deal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0