Dear Mama!

Igår fyllde min kära moder år! Det blev fest hemma hos oss med några av mamma och pappas vänner. Ni som känner mig vet att jag aldrig dricker...typ. Jag har i alla fall aldrig varit full.  Ja, jag vet! Jag är en sån tråkig jävel som aldrig har känt hur det känns att vara helt fucking wasted! Jag har aldrig vaknat upp på morgonen med fet huvudvärk och tänkt "Holy shit! Va fan gjorde jag igår?". Ja, jag drack igår. Men jag blev inte full eftersom jag inte ville smaka pappas Slivovica, det smakar fan skit och jag vill inte dricka öl för jag vill inte få sån fet kagge. Istället blev det bög-juice som Fredde sa, vin alltså.

När man ser hur folk beter sig när de är fulla blir jag ändå glad över att jag aldrig har varit i den sittsen. Min pappa blev as nitad av sin slivovica. Han stod ute och dansade, rökte och sjöng samtidigt. Helt wasted! Igår var första gången jag såg min pappa vara så full att han sjöng Carolas Främling... Värre än hon på Idol som sjöng "Främjing vad väntar jag för dig, i dina mjuurka ugoon?". Jag vet att för er som har träffat min pappa så står det ERROR på era huvuden eftersom ni verkligen inte kan få ihop min pappa med Carola, men sånt händer antagligen när man blir full. Den tanken skrämmer mig lite... eftersom jag hittar på massa skit när jag är 100% nykter. Så jag vill inte veta vad jag hade gjort om jag hade varit full.

Hade jag klätt av mig naken och sprungit genom byn och skrikit "Evreka, Evreka!!"?
Hade jag stuckit till Stadium och köpt en Real Madrid tröja?
Hade jag ringt min Idrottslärare och mobbat honom för hans dialekt?
Hade jag ställt mig upp och dansat på ett bord, 2 minuter efter att jag hade skällt ut alla för att de hade gjort samma sak?
Hade jag blivit så full att jag hade sagt att jag ville komma på en av mina tjej kompisar?

...vi får väl snart veta. Jag säger bara: Studenten!

Nu ska jag avsluta med världens bästa låt som skrevs till världens bästa mammor! Här har du mamma:

Tupac - Dear mama!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

duktig pojke ;)

2009-04-06 @ 21:20:13
Postat av: Insaniac

Grattis Kushtrims mamma!



Hoppas hon hade en bra födelsedag. Hon verkar vara en schyst mamma i och med att du tycker om henne. Haha min mamma säger hon önskade att jag var död och att hon vill ha ut mig ur huset och att hon önskar att jag aldrig föddes...



Haha en medelålders alban som sjunger Främling... det lutar åt en grammis för helvete!!!





Sist av allt, bli aldrig så pissnitad. Det är det värsta som finns. Man har ingen kontroll och man ber till Gud att spriten ska ur kroppen... och det är då man spyr som fan.

2009-04-06 @ 22:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0