Fullt upp...

Sorry att jag inte har skrivit något på ett tag nu men jag har haft fullt upp med att göra arkitektprov och projekterbete!

Jag har suttit ungefär från tre tiden fram till nio på kvällen med provet och det blev för jävla bra! Jag målade en nalle med akvarellfärger. Jag har aldrig förr målat med akvarellfärger så det var en ren chansning där. Jag är nöjd med resultatet och akvarell visade sig vara riktigt enkelt. I bild två skulle jag måla med färgpennor. Jag som hatar färgpennor....men även där så blev resultatet ganska bra. Den tredje och sista bilden skulle vara ett porträtt och vad gör man när vanliga porträtt är för enkelt? Jo, man gör något som man aldrig har gjort förr. Jag klippte i massa tidningar och klistrade och fick fram Obama! Jag är faktsikt stolt över den! Diggar den som fan. Jag har den till och med som visningsbild på msn! Synn att jag ska skicka iväg dom imorron!

Här har ni mina tre mästerverk!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är sjuk! skitfint!

2009-04-14 @ 17:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0