Grannfejden

Grannfejden är fan mitt nya favorit program! Jag har inte skratta så mycket på länge!!



Jag förstår inte var de kan hitta så stora idioter! Dagens avsnitt handlade om någon som hade en "Mini" Gris hemma och grannarna som inte gillade det var två rastlösa pensionerer. De jävla pensionererna har inget annat för sig förutom att jävlas med sin djurälskande granne! Snacka om att fejden är deras enda livsglöd! Det är fan det enda de lever för! Jag riktigt gapskratta när tanten sa "Nu är det så här att grisen kissar tre gånger om dagen och jag har räknat ut att det är ca 1000 gånger på ett år, inte konstigt att det stinker piss på vår trägård!". Även om det inte är så svår matte som krävs för att räkna ut det så är det ändå idiotiskt. Jag menar, vilken normal människa hade lagt ner energi på det??

Men men... lätt att jag ska se nästa avsnitt oxå! Det äger ju!

Kommentarer
Postat av: Jontey

HAHAHHAHAH samma här. Höll på att dö, kommer hon med sina beräkningar om att grisen bajsar tre gånger om dagen, så hade hon räknat ut hur mycket det blir på 10 år och sånt typ 17 000 gånger! HAHAHAH hennes man såg ut att komma från den tyska naziligan! Shit!



Brillorna var inte att leka med heller!

2009-04-09 @ 22:38:44
Postat av: Fredde

efter mitt tips eller:) ?



haha där i slutet!

-Det är inte grisen du vill bli av med, det är mej?

-Jaaa, det hade inte varit så dumt;)

2009-04-10 @ 08:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0