Jag svälter!

Shitt! Jag kom nyss på att jag inte har ätit något på hela dagen förutom frukost vid 12 tiden! Jag har haft fullt upp med bilderna att jag har glömt bort att äta. Det märks det att jag betyder mycket i familjen (ironisk) för inte en jävel har kallat på mig! Ingen skrek "Kurre maten än färdig nu, ska du komma upp och äta?" Nej inte en jävel bryr sig! Nu ska jag upp och steka pannkakor eller nej, jag grillar en hel kyckling! Eller jag ska kanske göra lasagne? Jag får se vad det blir! Klockan är 23:53.. detta är inte nyttigt. Jag ser det som en tidigt frukost istället.

Kommentarer
Postat av: Störst, bäst och vackrast = storasyster

Det är första gången jag är inne på din blogg. Måste säga att jag är imponerad av dina texter, framförallt det genomförda arkitekprovet. Men kära lillebror, har du inte deltagit i alla svenskalektioner? Du särskriver allt ju!!!

Puss puss

2009-04-14 @ 11:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0