KEDJEBREV!?

Hinner tyvärr inte skriva nått idag, men jag letade upp ett gammalt brev som jag skrev så ni får nöja er med det!

"Är fan trött på en jävla massa kedjebrev just nu! Hela min jävla inkorg är full av dom! Typsika brev där det står "Det här brevet har skickats runt sen 1762, bryt inte den här kedjan" Jag undrar Hur fan dom skickade via e-mail på den tiden!

Sen en jävla massa där det står bla. "Skicka vidare detta till 10 av dina kontakter så kommer Bla blabla.....hända!" Jag fick nyss ett där jag skulle svara på några frågor om pengar och i slutet av breved så stod det "skicka detta till 20 av dina kontakter så kommer du att bli rik i framtiden"...  SHIT!!! I hela mitt liv så har jag trott att det är bäst att plugga, skaffa jobb och tjäna fett med pengar...inte hade jag trott att ett kedjebrev skulle göra mig rik över en natt!...
Visst är Internet underbart?!

Så nu vet ni va jag tycker om kedjebrev, och jag skickar aldrig runt dom även om det står att jag kommer bli rövknullar i duschen inom en timme! Om ni oxå är trötta på Kedjebrev så skicka detta till alla dina kontakter så lovar jag att dom inte kommer skicka fler till dig..."

Känns bra att jag har gjort ett kedjebrev som håller sitt löfte sen att hela grejen är fett ironisk är en annan sak!

Nu blir det plugg för mig resten av dagen.
Pusshaj!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0