Kommentera!

Jag har fått väldigt fina kommentarer ända sen jag startade bloggen! Kommentarer som gör att man vill fortsätta skriva. Chamillionare säger "The more they hate you, the more they motivate you" men jag säger "The more they love you, the more they motivate you"  även om det inte rimmade lika bra.

Jag blir glad när jag hör att jag lyckas uppfylla bloggens syfte! Bloggen ska ju vara rolig. Att uppfylla det kravet är inte lätt. Vad händer om jag har en dålig dag? Folk läser ju min blogg för att de vill läsa något kul och då känner jag att jag måste hitta något roligt att berätta i varje inlägg, även om jag mår piss... fast då brukar jag oftast skita i det. Men men. Jag tycker i alla fall att det är riktigt kul när folk tycker om det jag gör. Vissa kommentarer gör att jag bara vill sätta mig ner och skriva något sjukt roligt så att ni pissar ner er av garv! Tyvärr har jag inte lyckats än. Här har ni några oförglömliga kommentarer som gör det här bloggandet meningsfullt!

”När man har tråkigt så går man inte in på youtube längre utan på takeajoke!”

” SJUKT ROLIG HAHA!”

” HAHAH fyfan vad grotesk!”

” jag gapskratta när jag läste din historia om när du drog ner brallorna på en polare haha, klockrent!”

” Jag satt och flabbade tyst för mig själv och lät som värsta Marge Simpson hahaha så fett roligt.”

” Du har seriöst sjuka skills”

” LMFAO, du är the funniest shit on earth”

“HAHA du är fan bäst”

” Hahahhahaha, jag dör!!!”

” HAHAHAHA fortfarande lika skoj, jag dööör”

”Din blogg är det roligaste jag vet!”

”Du är min favorit, skrattade så jag höll på att dö!”

Tack kära läsare! De här kommentarerna värmer lika bra som en kletig diarré-fis!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0